Sunday, March 20, 2011

I'm speechless , SORRY --'

Hari ni hari khamis bersamaan 17mac !
Seriously today merupakan hari yg paling membebalkan aku ! nmpk tu , MEMBEBALKAN --'
ya allah , enta la kenape ade sorang makhluk tuhan ni tibe² , sound direct dekat aku !
KENAPEEEEEEE !
Entah ape benda entah yg kaw merapu kan ? (!)

Berikut merupakan perkara² yg telah dilemparkan terhadap saye --'
  1. apehal DP (display picture) ko semua nk menggetik haa ? dah tahu muke xseberape tk paya nk sebok2 pki DP yg bajet HOT !
  2. ko igt budak laki semua tu nk walling dgn ko? dia org terpakse je tu ko tahu tk . nnt dia org di sala anggap yg dia org tu sombong. kesian ko!
  3. lagi satu,apehal ko selalu nk walling dgn bf aku? tkde jantan lain ko nk menggetik ke haa? f**k la ! perasan lebih.
  4. english ko tu teruk ! tk pandai buat care tk pandai. get a life (!)
  5. tk paya la kan nk promo blog ko yg tak seberape tu kn? dah tk de org nk follow , tlg fhm la kn !
  6. sedar diri la wahai perempuan !
haa ambik kaw aira , ade org yg menyampah giler B_ _ I dekt kaw tahu ! so mulai skrg kaw kena igt la kan , bukan semua org suke dekat kite ni haa .
terima kasih la sbb KAW da block aku kn ?! sblm aku sempt nk beramah mesra dgn kaw :)
tkpe la , aku terima ape yg kaw ckp dekat aku tu . maybe im not good as you la kn ? FINE! W/E
EH LUPE , BI AKU TERUK TAHAP CIPAN KAN ? aku terlepas pulak --'

okay , seriously aku nangis KUT lepas ape yg org tu ckp :'( ye , aku mmg sensitif . AKU MENGAKU AKU SGT SENSITIF.
sedangkan tgk cerite pasal anjingpun aku bole nk tacing lebih , inikan pulak MANUSIA lagi la , ya allah :'(
okay la , aku dah puas meratapi pasal hal ni . aku akn cube lupekan hal ni , insyaAllah .

No comments:

Post a Comment