Monday, March 14, 2011

JUST for YOU

assalamualaikum ___________ ,
ye ini aku yg kaw telah kaw lupekn skrg ini , yg telah kaw buang dari hati kaw ,
dan ini aku yg pernah ade di hti kaw .
kaw mgkin terkejut bile melihat dan membace blog ini .

mmg aku create entry ini hnye untk kaw . mmg untk kaw yg selayaknye untk mndpt entry secare percuma nye dari aku . mmg aku ikhlas , kaw tk perlu risau untk membalasnye . tp kalau nk jugak , aku sedia untk terima BB BOLD yg bukn secondhand :D siap delivery terus ke rumah aku . kalau² alamt aku dah hilg , segera la contact aku ! aku betul²memrlukn HP skrg ini --'

okay , berbalik kpd tujuan aku . ye tujuan aku ! aku create entry ini hnya la untk bg tahu kaw betape aku mgkin tk akn hidup lame lg kat dunia yg fana ini -.-' . iyee , tk lame la wey .
bukn sbb aku aku sakit , tp sbb , arghh , susa betul aku nk tergkn kn . nnt la .

tp , sebelum aku tgglkn semua ini , aku nk kaw tahu yg aku mmg SAYANG kaw ketat² :D smpi kaw tk bole bernafas , yee , betul , smpi kaw tk bole bernafas dan kaw menjadi arwah .
^
|
|
|
oh aku tipu , tk kn la aku nk biarkan kaw mati , :D satu lagi yg aku tk smpi hati nk bg tahu pada kaw , mgkin kaw dah tk igt akn peristiwa ini , tpi , akn aku flashback kn untk kaw .
**
-dulu mase kite umur 5tahun,kaw pena pinjm aku 30sen nk beli jajan super ring .
-mase kaw drjh satu yakni berumur 7tahun , kaw pinjm aku 20sen nk beli karipap kat kantin sekola dulu .
-mase kaw drjh tiga (9) , kaw pinjm aku RM1 sbb nk beli sharpener yg ade cermin bulat kat belkg tu sbb nk tgk muke kaw yg lawa KUT --'
-mase drjh enam (12) , kaw tk pinjm duit aku , tp kaw pinjm mak dan ayah aku untk dtg hari kecemerlangan kaw . sbb kaw dpt no. 1 , aku tk dpt no. lgsg sbb aku tk amik exam pn, aku demam --'
-mase kaw dah naik f.1 (13) kite dah tkde ape² da , sbb kaw msuk boarding sch , aku masuk sekola awam je .

IYEE , kesemua peristiwa itu aku nk kaw gnti balik . supaye ak dpt pergi dgn tenang wahai _________ .
tlg la , menjadi AKU , dan aku menjadi KAW .
sebelum aku terlupe , sakit yg aku mksud kn ialah ,
aku dah menghidap penyakit ini sepnjg hidup aku wahai _____ .
ak dah tk bole tahan lg sakit ini . sejujurnye ,
AKU DISAHKAN
SAKIT HATI . yee , aku sakit hati .
bukan PENYAKIT hati , tpi sakit hati .
aku bole mati kalau kaw tk lgsaikn semua ini .
yee itu saje .

** ENTRY ini hanya la rekaan semate-mate . tidak ade kena mengena pada yg hidup atau tela mati . mkin kebetulan jike same . yee ini ENTRY BANGANG yg mgkin prnh korang bace .
tapi terima ksih sbb sudi bace KE-BANGANGAN aku di saat aku bosan :)


No comments:

Post a Comment