Saturday, April 2, 2011

okay , aku tak tahu nk update ape sebenarnye .
aku tkde idea , aku tk bole nk fikir , aku rase otak sgt jammed . yee , jammed !
bukn mcm jammed yg kat jalan tu , eh , ENTAH . aku tk tahu .
senang ckp . AKU BLURR --' okay , itu lebih senang nk fhm xD

korang pena RASE mcm ni tk ?
korang nk sgt update blog korang , TAPI , tk tahu nk UPDATE ape ,
entry ape yg korang nk jadikn entry sgt ,
korang buntu !
bile cube taip stu word , ade rase yg tk kena , LEPAS TU ,
padam balik , buat new word yg lain yg nk di jadikan entry ,
smpi korang puas hati !
then , bile dah BUNTU tahap cipan , MALASSS ARH NK UPDATE .
tapi korang JELES blog org lain ade new entry , TAPI ,
blog korang tkde ,
JELESSSSSS --'
TAPIIIIIII ,
once bile ade citer , taip bukan main laju , smpi sala TYPO , excited kut .
tkpe la , dah ade citer , ade idea .
bukan sala korang , TAPI , sala tgn yg menaip .

dah , aku dah byk merapu . korang yg bace entry ni , tertanye-tanye """"""
APE YG BLOGGER NI NK SMPIKN ? APE YG DEA CUBE NK KATEKAN ?
korang pun dah mule bosan dan BLAH dri page aku .
korang yg bace ni pun dah bosan , APETAH lh aku yg tkde idea sepatah HARAMMMM pun nk taip . ARGHHHHHHHH , setan kejadah ape yg merasuk aku supaye aku blur cam gini --'
okay , aku tamatkn kat sini . kalau korang nmpk ade new entry lepas ni ,
MAKSUDNYE , otak dah lancar .
okay , end !

sebelum tu , aku tk tahu nk letak TITLE ape kat entry ni --' jwpn aku lg sekali , yee , AKU TGA BLURR --' * terima kasih yee yg sape² tlg ckp kn tadi .

kejap , otak aku tga BLURR , tpi kenape aku masih tercegat dpn PC ni dan m'harap sesuatu akn berlaku .
* kaw igt kaw akn dpt idea ke hah ? haram ke jadah ape la kaw ni .
okay , aku perlu berhenti menaip ni !
dan aku di berhentikn dgn satu bunyi ,
" haiyya ala solahh ! " ( marilah bersolat) aku tk tahu nk buat jawi --'
GOOGLE TRANSLATE tk membantu ape pun , harammmmmm .

No comments:

Post a Comment