Tuesday, March 29, 2011

kesabaran :)

Sejujurnye kan , aku baru sedar yg ,

walaupun kite tahu yg kite hidup kat dunia ni tkde lame mane ,
TAPI ,
banyak dan macam² perkare yg telah kite lalui .
SUCH AS :
• melalui situasi yg HAPPY
•melalui situasi yg SEDIH
•melalui situasi yg MENGECEWAKAN
•melalui situasi yg sgt BENGANG
&& lain² lg .

Dan aku sedar , semua situasi yg aku dah lalui , BANYAK MENGAJAR HIDUP AKU .
Aku happy , sedih , kecewa , sakit hati , bengang semua la kan , merupakan ASAM GARAM dalam hidup :)

Kite selalu mengharap perkara yg baik akn berlaku dlm hidup kite , dan kite memohon sesuatu dan MENGHARAP lagi ianya akn tercapai .
TAPII ,
Bukan kesemua benda/perkara yg kite nak/pohon/hajat , akn tercapai . so , tuhan berikan kite KESABARAN :)
Tuhan berikan kite kesabaran supaya kite dpt belajar dan mengenal erti kesabaran , bahawa bukan semua benda kite bole dpt . TAPI , kalau kite sabar , insyaAllah , tuhan akn makbulkan :)

Bersyukur dgn ape yg ade skrg ni . dan selalu berharap dan berdoa supaya ade sedkit keajaiban akn berlaku dlm hidup kite :)

No comments:

Post a Comment