Friday, April 15, 2011

emosi terlampau pada lewat malam


melampau tak title entry aku ni ? aha . bukan ape , malam tu internet laju jee , *happy tahap gaban
then bukak youtube , dgr lagu semua . THEN lagi , jumpe video IU ni ♥♥
seriously , sedih uh . sgt sedih . mungkin aku je yg rase video ni sedih . *kesian aku,perasann. perasan tk lately ni emosi aku MELAMPAUUU . cepat tacing -.-'' tak tahu kenapeee .

even tk faham lagu ni pasal ape , bile tgk video ni , aku rase aku faham dan dpt tgkp kut . melody dea , character nyer semua , then bile dgr PEREMPUAN tu nangis , SUMPAH teraseeeee ! arr , nk meraungg .

video ni lebih kurang mcm ni kut , dari segi kefahaman aku la :

its about a girl yg dah kehilangan seseorang yg dia sayang , smpi dia masuk hospital mental . dia tak bole nk terima kenyataan . dea selalu nmpk orang tu dtg melawat dea kat hospital . akhirnya dea sedar , dea cume bermimpi je . dan dea tahu org yg dea syg memg dah tkde . the book with so many crosses in there is that how many days she sees him, and his spirit was still around watching her . kesian deaaa . hrmmm .

kesian dea , sayangkan seseorang smpi boleh jd gila --' betape hebat tk hebat la cinta kn .

No comments:

Post a Comment